Mint egy rendes óvodáscsoport úgy kelt át 30 kacsa az úttesten – videó
Csak szépen lassan úgymond "libasorban".
Csak szépen lassan úgymond "libasorban".
Nem volt még olyan tanév, amelyik ne indult volna jelentős közlekedési káosszal. Pedig mindez könnyen megelőzhető lenne, csupán néhány dologra kellene odafigyelnünk.
7 századmásodperc – ennyi idő is elég lehet arra, hogy a testünk végzetes sérüléseket szenvedjen egy autóbalesetben. De vajon mi történik az emberrel, ha 80 km/h sebességgel haladva letér az útról, és egy 1 méter mély árokba hajt? A Spektrum vasárnap mutatja be azt a dokumentumfilmet, melyből kiderülnek a részletek.
Majdnem négy hónapot kellett várni arra, hogy a független európai szervezet, azaz az EuroNCAP közzétegye 2018 első töréstesztjét. Igaz, az eredményt már a szigorúbb feltételek alapján számolták ki.
A független európai szervezetként működő EuroNCAP mostantól még szigorúbban figyeli az autók biztonságát, ami sok kerékpáros életét mentheti meg.
Úgy tűnik, valóban nincs értelme a kerékpárosok kontra autósok párharcnak.
Legyen szó autóról vagy kisbuszról, nem mindegy, hol ülünk benne. Mutatjuk, melyek a legbiztonságosabb helyek.
A festés nemcsak feldobja az utcaképet, de jóval hatékonyabb is, mint bármelyik fekvőrendőr.
A trükkös festés valószínűleg hatékonyabb, mint egy fekvőrendőr vagy egy közlekedési lámpa.
Azok a 35-50 közi férfiak számítanak a közutak rémeinek, akik kék BMW-t vezetnek. A legveszélyesebbek hétfő reggel és péntek este – derült ki pár ezer autós megkérdezéséből Angliában.
Egyszerre aranyos és morbid az a videó, melyet mindössze tizenegy nap alatt 25 milliószor néztek már meg YouTube-on.
Fokozott ellenőrzés kezdődik csütörtöktől, amelyben a kocsik világítását ellenőrzik.
A közösségi oldal nézegetése mellett persze megmaradtak a régi szokások is: az sms-ezés és a telefonálás is.
Hogyan lehetne rávenni az autósokat arra, hogy betartsák a sebességi korlátokat? Természetesen pénzzel.